Maasturilaadsed, tõmmake koomale: ausalt praktiline Peugeot Rifter on kohal
Kas väikekaubikul põhinev moodne mahtur võiks olla vastus palvetele, lõpetada maasturilaadsete ülemvõim? Uus Peugeot Rifter, millega Uku Tampere Acceleristast Prantsusmaal proovisõitu tegi, on kinnitus sellest, et auto saab olla ühtaegu praktiline ja ökonoomne ning sealjuures tore välja näha. Kui paljud pargimaasturid suudavad samaga vastata?
Peugeot’ ja Citroëni “pirukakärude” baasil ehitatud mahturid on Eestis osutunud populaaseks müügiartikliks, eeskätt laia kasutusspektri tõttu. Suhteliselt lihtsakoelise olemuse tasandab hea hind ning Eesti oludesse sobivad sõiduomadused.
Moodsa joonega Peugeot Rifter, mis tuleb Partner Tepee jälgedes, jätkab suure tõenäosusega eelkäija edukat karjääri: vaid 17 900 eurose alghinnaga mitmeotstarbeline sõiduk pole üksnes praktiline vaid ka mugav. Ühtlasi on Rifteris olemas kõik see oluline, mida täna Peugeot’ DNA-ks peame.
Olgem ausad, MPV tüüpi sõiduk ei ole mõeldud rajal müramiseks ega kurvidest läbi kihutamiseks – seetõttu mind tõesti häirib, kui turundusosakond on lastud vallatlema hüüdlausetega, mis rõhuvad sõiduelamusele. Kas nad tõesti arvavad, et keegi ostab mahturi selleks, et rajale rullida!?
Rifter on auto, mille puhul kurviläbimise kiirus, juhitavuse täpsus ja kõhus liblikaid tekitav kiirendus on täiesti teisejärgulised asjad. Sa pakid sellesse autosse lapsed, koera, ämma, lapsevankrid ja perekonna igapäevase poekotihunniku ning teed olmesõite.
Loe lähemalt Acceleristast!