Kui kuulute esimeste hulka, leiate ehk endale rohkem praktilist väärtust pakkuvat lugemist meie Škoda Superbi, Opel Astra K või Renault Talismani proovisõidulugudest. Hoiatan, et käesoleva loo lugemine on teie jaoks rangelt omal vastutusel, sellele kulutatud aega te tagasi ei saa ja kui otsustate seda siiski teha, võtke seda kui meelelahutust.

  • Hind 27 160 või 30 910 eurot
  • 1,6-liitrine bensiinimootor nelikveo ja automaatkäigukastiga
    või sama jõuallikas esiveo ja manuaalkäigukastiga
  • Paar soovijat saavad auto kohe, ülejäänud peavad mõne kuukese ootama

Nüüd te kõik ülejäänud… tulge minu juurde kõik, kes teie vaevatud ja koormatud olete, mina tahan teile hingamist saata. Liikluses lammutamine ei ole kunagi olnud nii lihtne.

AJALUGU Nismo on oma olemuselt Nissani 1984. aastal kahest liidetud autospordiüksusest sündinud autospordile ja sooritusele orienteeritud osakond, mis on loonud performance-versioone lisaks võib-olla pisut kuulsamale GT-R’ile ka Nissan 370Z-st ja Juke’ist. Eelmine Juke Nismo valmis juba 2013. aastal, kuid uut, meie proovitut on eelmisega võrreldes täiustatud põhimõtteliselt igast võimalikust aspektist ja hea on tehtud veelgi paremaks.

MINU LUGU Juke Nismo RS on tõesti midagi mulle. Vahelduseks saan oma auto ära anda ja vastu võtta midagi peaaegu sama jaburat. Esmapilgul ebamõistlik, väike ja kuri auto… imeline! Alguses valmistas mulle pisut meelehärmi, et nelikveolise variandi puhul on valikus vaid automaatkäigukast, kuid tegelikult teenis see täitsa hästi mugava (vahepeal kiiresti) sõidu eesmärki.

DISAIN Mõni auto kohe tahab silma torgata ja Juke on kindlasti üks neist. Juke Nismo RS disainis on Juke niigi eripärasele näole veelgi juurde antud. Eesmised Recaro sportistmed, Alcantara ja nahkkattega rool, punasega ilmestatud Nismo tahhomeeter ja väike välimine värvituuning ei jäta kahtlust, et see auto ei jää häbelikult oma korda ootama, vaid astub ise ette.