Maandumisrajalt terminali ja sealt stardirajani liikumisel kulutavad lennukid mõttetu koguse kütust, paiskavad atmosfääri süsihappegaasi ning tekitavad põrgumüra. TaxiBot võtab sisselülitamata mootoritega lennukist kinni ning veab selle sinna, kus alles viimasel hetkel jõuallikad üürgama panna tuleb.

Siiski pole tegemist autonoomsete vedukitega, vaid lennuki jala külge kinnituva vahendiga, mida piloot saab juhtida ise otse kokpitist ning kasutades tavalisi lennuki juhtimiseks mõeldud seadmeid. TaxiBot liigub kahe 500 hj V8 mootori jõul ning suudab manööverdada ka nii suuri õhulaevu nagu Boeing 747 ja Airbus A340.

Kui Ricardo toode laialdasse kasutusse juurdub, pole kahtlust, et lennujaamad ja -kompaniid säästavad miljoneid dollareid, süsihappegaasisaasteühikuid jm. Miinuseks on see, et mõned lennujaamatöötajad kaotavad automatiseerimise tõttu taas ameti.