Milliseid tundeid tekitab Teile siin ilmunud lugu, kus olid augud kellegi poolt värvilise spreiga märgistatud, jutt käib Merivälja teest mis läheb üle Ranna teeks? Kas rahapuudusel linn ise ei taha kaaluda seda- väiksemad augud kollasega, suuremad punasega märgistada?

Linn tegeleb järjepidevalt tänavate ja liikluse korrastamisega. Möödunud pikk ja lumerohke talv mõjus teekatetele erakordselt halvasti ning auke on varasemast tunduvalt rohkem. On ilmne, et kõikide aukude korda tegemine võtab aega. Aukude märgistamist standard ette ei näe. Selle asemel tegeleb linn aukude lappimisega.

Mis põhjusel ei tõsteta Pirita tee (Kadriorg kuni kasvõi Selver) kiirusepiirangut tagasi 70 km/h peale, kuigi rahvas seda igapäevaselt praktiseerib ja ilma igasuguste probleemideta. Ma ei pea silmas ainult üksikuid kihutajaid, terved fooritšüklid liiguvad 70 km/h.

Lubatud sõidukiirus peab olema ohutu ning arvestama reguleerimata ülekäiguradade ees peatumist selliselt, et tagant otsasõite vältida. Arvestades nimetatud asjaolu on tänane lubatud sõidukiirus optimaalne. Antud lõik on vaatluse all ning seetõttu ei välista me suurema sõidukiiruse lubamist näiteks öisel ajal.

Kas on olemas ka projekt Ahtri/Mere puiestee ühendamist Toompuiesteega teiselt (põhja) poolt Skoone bastioni. Lahendaks kogu Rannamäe tee pudelikaela, ja sellejaoks oleks vaja vedada vaid paarsada meetrit asfalti üle jalgpalliväljaku ja kahe parkla.

Täna sellist projekti ei ole, küll on aga arutusel olnud ümber Skoone bastioni ühesuunalise liiklusskeemi kehtestamine.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!