Jan Uuspõld kasulikust kaubikust ja ähmis Poola tudengitest

 (1)

Praegu sõidab Jan Uuspõld Renault Traficuga. Vahel ka Jeep Cherokeega, mis on vanast ajast jäänud ja nõuab palju kütust.
Praegu sõidab Jan Uuspõld Renault Traficuga. Vahel ka Jeep Cherokeega, mis on vanast ajast jäänud ja nõuab palju kütust.Ilmar Saabas

Näitleja Jan Uuspõllu (43) esimene auto ja esimene sõidupaik olid üpris ebatavalised: Männiku karjäär ja legendaarne Nõukogude veok KAMAZ.

1. Millega praegu sõidad?

Praegu sõidan Renault Traficuga. Vahel sõidan ka Jeep Cherokeega. Sellega on mõnus meeleolusõite teha, vana auto lõhn on väärtus omaette.

2. Mida oma auto juures hindad ja mis võiks teisiti olla?

Traficu juures hindan selle multifunktsionaalsust. Kasutan seda igapäevasõitudeks, tuuribussina, matkabussina ja kaubikuna. Mul on kaubiku peal „Ürgmehe” reklaam minu enda pildiga. Eelmisel aastal võtsin Positivuselt tulles peale kaks Poola geograafiatudengit. Bensukas tegime peatuse ja seal nägin, et nad vaatavad mu auto juures väga küsivate nägudega teineteisele otsa. Julgem hakkas rääkima, et nad polnud elus sellist friiki ego- maniakki näinud, kes kleebib autole oma pildi. Rääkisin siis, et olen näitleja ja bussi on hea kasutada tasuta reklaampinnana.Nüüd on Poolas filmil „Jan Uuspõld läheb Tartusse” mitmekümneliikmeline fänniklubi.

"Ürgmehe" reklaamiga kaubik ajas poola geograafiatudengid päris ähmi. Nad pidasid Jan lihtsalt edevaks meheks, kes enda näopildiga kaunistatud autoga ringi kimab. Ilmar Saabas

3. Milline oli su esimene päris enda auto?

Isa ostis mulle ja vennale 1980-ndate lõpus Fiat Ritmo. Remontisime seda rohkem, kui sõitsime. Esimene enda ostetud auto oli Moskvitš.

4. Mida mäletad oma elu esimesest juhtimiskogemusest?

Ma ei olnud veel kümnenegi, kui isa andis mulle Männiku karjääris võimaluse KAMAZ-i rooli istuda. Sellest ajast peale on mul jäänud unistus teha reka luba. Suuri kuubikuid on väga mõnus juhtida.

Loe veel

Traficu juures hindan selle multifunktsionaalsust. Kasutan seda igapäevasõitudeks, tuuribussina, matkabussina ja kaubikuna. Kaubikuna on tema kandevõime 1000 kg. Matkabussina on seal sees voodi kahele inimesele pluss muud mugavused. Ilmar Saabas

5. Mis oli autokoolis kõige keerulisem?

Kõige keerulisem oli autokooli alustada. Tegin juhiloa alles 36-aastaselt. Koolis ei olnud midagi keerulist, tegin eksamid maksimumpunktidele.

6. Milline on Eestis sõites kõige meeldivam teekond ja milline kõige ebameeldivam?

Kõige ilusamad on vana Riia ja vana Võru maantee.

Kihnu teed meeldivad ka väga. Kõige hullem on läbida Peterburi poole minnes Ülemiste-Maardu tööstuspiirkonda, aga preemiaks saab Lahemaa rahvuspargi teed kaunites männimetsades.

„Autosõit on pikkade monoloogide õppimiseks parim. Loen monoloogi linti ja kuulan autos kümneid kordi. Mulle väga meeldib autoga sõita, võib-olla sellepärast ma olengi nii palju monolooge teinud.” Ilmar Saabas

7. Mis on su auto kindalaekas?

Hullusärk. Ülejäänu on juhuslik kama.

Jan Uuspõld Ilmar Saabas

8. Kas teel lõhkenud rehvi suudad ära vahetada?

Jah.

9. Milline on kõige lahedam auto filmilinalt või teatrilavalt?

Kaks äärmust. Spielbergi filmist „Duell” see kummitusreka. Teine kipub sinna Inglise elegantsi poole, Aston Martin, ma arvan.

10. Kas autos on hea töötada?

Pikkade monoloogide õppimiseks parim. Loen monoloogi linti ja kuulan autos kümneid kordi. Kuna mulle väga meeldib autoga sõita, on see suurepärane lahendus. Võib-olla sellepärast olengi nii palju monolooge teinud.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised