Genesise brändi üles ehitades püüab tootja luua selguse ka globaalses nimede virr-varris – Lõuna-Koreas jääb Genesis oma lipulaeva müüma EQ900 nimega ja seda pole plaanis muuta, teistel turgudel ühtlustatakse nimepoliitika ja G90 asendab senise lipulaeva, Hyundai Equusi.Uus G90 on oma mõõtmetelt ja luksuslikkuselt võrreldav Mercedes-Benz S-klassiga, hinnalt pigem E-klassi tasemel. Eelkäija, Equusiga võrreldes, on G90 välismõõtmed suuremad, auto teljevahe on 3,16 meetrit ning salongis rohkelt ruumi.

Genesise mudeleid disainib nüüd ja edaspidi spetsiaalselt selleks loodud disainidivisjon, nimega Prestige Design Division, kus vägesid juhatab jätkuvalt suurepärane Peter Schreyer (enne Hyundai Motors Gruppi tööle asumist legendaarse Audi TT loonud disainer). Genesise kaubamärgi autode uudset kujunduskontseptsiooni nimetatakse atleetlikuks elegantsiks (Athletic Elegance) ning see peaks edasi andma tulevaste autode luksuse ja sportlikkuse kombinatsiooni. Atleetlikult elegantne on ka Genesise tiivuline kaubamärk, mis massiivselt nurgelise esivõre kohal troonib.
Loe artiklit edasi siit (klõpsti)