Speed on saanud uued tagatuled, reguleeritava spoileri, uue kujuga rattakoopad ning veidi edasi arendatud põhjakatte, mis on valmistatud süsinikplastist ja alumiiniumist. Et metslooma kokpitti kergem pääseda, käib Gumpertil rool küljest ära nagu võistlusautodel.

Eks see Apollo oli juba enne Speediks saamistki peamiselt ringrajaauto, millega saab lihtsalt põhimõtteliselt ringrajale ja tagasi sõita, ilma, et liikluskontrollil teravaid sõnu öelda oleks. Ringilt koju veeredes ei tule ebamugavalt lärmakas salongis higistada. Olemas on nii konditsioneer kui DVD-mängija. Mugavust lisab ka nahksisu.

Sõna Speed ehk kiirus saab sisu tänu 800 hj biturbo V8’le, mis kiirendab auto 200 km/h’ni 8.9 sekundiga. See on umbes sama palju, kui kulus selle ja eelmise lause lugemiseks. Esimene sada saabub kolme sekundiga ja tippkiirus jääb 360 km/h kanti. Ning lõpuks muudab Speedi rea-Apollost erilisemaks kahes toonis kere.

Allpool toome ära video Genfis peetud pressiesitlusest, kus pajatatakse muu hulgas sellest, kuidas Apollo Speed suudab teoreetiliselt sõita tänu üliefektiivsele „imemisvõimele“ pea alaspidi mööda lage kuni 270 km/h.