Kuigi hübriidautode arv on USA-s alates 2007. aastast kahekordistunud, ostis vaid 35% omanikest endale taas hübriidi. Kui nende seast jätta välja Priuse omanikud, kukub lojaalsus alla 25 protsendi. Polki andmeil on hübriidautode omanikud uue auto ostmisel lojaalsed samale automargile. 60% Priuse omanikest ostis uuesti Toyota hübriidi, Hondale jäid truuks 52% omanikest.
Lisaks lojaalsusele on vähenenud ka hübriidautode turuosa. Kui 2008. aastal moodustasid hübriidautod 2,9% USA-s müüdud autode koguarvust, siis möödunud aastal oli selleks 2,4%.
Uuringufirma sõnul on hübriidide müümisel peamiseks probleemiks fakt, et tavalised sisepõlemismootorid muutuvad järjest ökonoomsemateks ja nende hind on odavam.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!