Nüüd ongi Google'il olemas kolmerattalised jalgrattad, mil peal sama varustus - kokku 115 kg -, mis analoogse ülesandega sõiduautodegi katustest turritab. Paraku kasutatakse neid rattaid vaid olude sunnil ehk siis jalakäijate piirkondades töötamiseks, kuhu isegi Google'i spetsiaalautosid ligi ei lasta. Või kuhu need lihtsalt ei mahu.

Miks Google kolmerattalisi aga valdavalt kasutama ei hakka, seisneb osaliselt kindlasti nende töötajate turvalisuses. Rikub ju Google'i salvestamismobiil sisuliselt inimeste igapäevast personaalset ruumi, tungides nende privaatsusse ning harvad pole ka juhud, mil taoliste fototornide tegevuse vastu oma pahameelt väljendatakse.

Jaapanis tuleb Google'il tänu pahurate kodanike protestidele kõik 12 linna, sh. Tokyo, uuesti pildistada, kuna Street View kaamerad paiknesid nii kõrgel, et neil õnnestus fotografeerida üle inimeste eramuid ümbritsevate aedade. Kreeka on aga Street View tegevuse riigi pinnal sootuks keelanud.

Teisalt oleks aga äärmiselt tänuväärne, kui Google'il õnnestuks Street View täiendamiseks linnades siiski jalgratastel ringi rullida. Milleks peab põletama Maakera täielikuks veebi kolimiseks veel ülbelt planeedi enda kahanevaid ressursse?

Kust aga leida nii heas vormis nohikuid, kel oleks asja vastu ühelt poolt huvi ning kes jaksaks ka kogu kaadervärki terve tööpäeva jooksul käigus hoida. Kindlasti on omaette küsimus ka see, et neljarattaline ja raske auto on ebatasasel pinnal stabiilsem kui kolmele kitsale kummile toetuv värisev traik. Esimest korda saab Google'i kolmerattalisi näha Itaalias Genova linnas.