18.09.2009, 13:46
Frankfurdist: Universaalkerega limusiin Škoda Superb Combi
FOTO:
Škoda Superb Combi enam kahes osas tagaluugiga pulli ei tee. See on selgelt universaal ja kõik. Või on? Oma soliidse väljanägemise ja tohutu ruumikusega tagaistmel on see endiselt limusiin. Mõistlik esindusauto, mil on seljakott seljas.
Superb Combi näeb tänu lihtsamatele ja vähematele keremahtudele sedaanist argisem ja väiksem välja. Mõnes mõttes jätab see isegi kentsaka mulje ülikonda ja kooliranitsat kandvast maalt pärit turjakast noorest ärimehest.
Neli väljalasketoru annavad tippvarustuses „maakale" aga päris tõsise järelmaitse - Superb Combi mingi tühja jutuga mees pole. Mootorivalikus on kolm bensiini ja kolm diislit tarbivat jõuallikat, alates väikestest diislitest kuni 3,6 V6 bensiinimootorini välja. Neid saab ühendada ka näiteks kahe siduriga DSG automaatkastiga.
Nüüd tuleb veel vaid oodata, mil maiuspala-mudel Eestisse jõuab. Ehk osutub selle kaubaruum veel nii ruumikaks, et Eesti politsei hakkab tänaste limupatrull-Superbide kõrval ka Combi-kongautosid kasutama.