IBZ koon on täpselt teiste Seatidega samas rütmis kujundatud, ent on oma pisema võre ja suuremate, futuristliku sisuga esilaternatega hoopis peenem. Küljel langev rõhutatud diagonaaljoon viib mõtted hetkeks isegi Ferrari 458 Italia kujundusele ja taoline paralleel mõjub Hispaaniast pärit automargile küll vägagi turgutavalt.

Juhitavus, välimus ja kütusesäästlikkus on Seatidel juba täna paigas. Ka hinnad jäävad mõistlikkuse, kättesaadavuse piiridesse. Asi, mis neid tihti alt veab, on sisekujundus - see on enamasti külm ja kõle ega suuda autode välise särtsakusega sammu pidada.

IBZ interjöör on kujundatud rõhutatult salongi vaimus. Kõik pinnad on kaetud heleda ja pehme alcantaraga, mis muudab üldmulje päris pidulikuks. Tore, et Seat just universaalkerega mudeli IBZ nime all näitusele tõi. Kui juba universaal kaunis kujundada suudetakse, mis siis veel teistest keretüüpidest rääkida. Pöidlad pihku, et selline sõiduk ka tootmisse jõuaks!