Idee on lihtne: kuna suures citys on ruumiga kitsas, tuleb ka autod kitsamaks ehitada. Nõnda paigutab Opel näiteks oma kontsepti istuma kaks inimest üksteise taha, Audi pakub, et istuda on kompaktsem nö. diagonaalselt, kus juht on veidi eespool, kaassõitja tema kõrval, ent kehaga tagapool. VW julgeb aga koguni ühekohalist autot pakkuda, kus ruumi veel vaid toidukotile.

Kõik need tõukautod on omamoodi ägedad ja meenutavad vanu vormeleid, mis olid ju sisuliselt suured sigarid, mil rattad kerest eemal lageda taeva all pöörlemas. Taolised tõukautod näivad selle teemaga flirtivat ning on samal ajal mõnuga futuristlikud kah veel. Eriti vinge on Audi kontsept lahedast linnaliikurist, mis pole läägelt armas ega nunnu, vaid päris agressiivne tegelane, kes kujutab ette, et tuleviku linn on üks suur arvutimäng, kus tänavad ringradadeks joonistatakse. Aga ehk nii ongi. Ja ehk hakkavad nüüd päris kõik tootjad tõukautosid sama suure hurraaga projekteerima ja pakkuma nagu omal ajal linnamaasturite ja kupeesedaanide klass üle terve autotööstuse vohama lõi.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!