Ford Fiesta ST: kõik, mida praeguseks tuttuuest tulikuumpärast teame

 (1)

Ford Fiesta ST: kõik, mida praeguseks tuttuuest tulikuumpärast teame
accelerista.com

Uus Ford Fiesta on tõenäoliselt maailma esimene sooneutraalneks disainitud superkompakt. Neljas variandis, väljapeetud Trendist noobli käsitööhõngulise Vignale’ni, on see loodud rõõmu tooma mõlemale sugupoolele. Meie heidame lähemalt pilgu peale tulikuumpärale, Fiesta ST-le, mis peaks majja tooma tõelise sõidurõõmu… kolme silindriga! Saame siis imet näha.

Vahendab Accelerista

  • Fiesta ST kuumpära saab sooneutraalse disaini ja uue jõuallika
  • 1.5l, 3 silindrit, 200 hobujõudu ja 290 Nm momenti
  • CO2 heitmekogust ei tea, hinda ei tea, aga kõik ootavad!

Genfi autonäitusel tõi Ford Perfomance vaiba alt välja uue põlvkonna Ford Fiesta ST. Pisike kuri superkompakt annab välja kuni 200 hj võimsust ning sel on uus, kolmesilindriline 1,5-liitrine EcoBoost mootor ja valikus rida sõiduviise piirelammutava kihutamise jaoks.

Seotud lood:

KÕIK JUHTUB ESIMEST KORDA JA SÜÜDI ON … GT!

Kolmanda põlvkonna Fiesta ST on esimene Ford Performance mudel, millel on kolmesilindriline mootor, ja esimene ST, millel on valikulised sõidurežiimid, mis võimaldavad seadistada mootori, juhitavuse ja stabiilsuskontrolli vastavalt Normal, Sport ja Track-seadesse, et saada optimeeritud sõidurõõmu kogemus nii teede ja tänavate kui rajapäevade tingimustes.

Sõidurežiimid kontrollivad ka Fiesta ST elektroonilist helitäiustuse (Electronic Sound Enhancement) süsteemi ja aktiivset väljalaskeheli kontrollklappi, et pakkuda veel mõnusamat sõidukogemust.
Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised