Eksisteerib koguni terve eraldi autoklass - pakiruumidega, otsekui madalal tagumiku kohal kantavate seljakottidega varustatud väikeautod. Meie turul on need koledad ja odavad, eesotsas Fiat Albea, Renault Thalia jt.-ga. Samasugust eemaletõukavat materjali läheb hästi kaubaks aga ka USAs ning nüüd Hiinaski.

Shanghai autonäitusel esitles Citroën enda C4 baasil loodud sedaani, mis eurooplastest pisematele hiinlastele on paras täiesti korralikuks esindussedaaniks. Piisab ju neile limusiiniks juba pikendatud teljevahega VW Passatist.

Vana C4 baasil loodud sedaan kandis nime C-Triomphe ning oli kohalike klientide seas populaarne, sest miskipärast eelistab väga suur hulk hiinlasigi olla pigem sedaani- kui luukpäraomanik. Kuigi number neli on Hiinas üks ebaõnnetähiseid, loodab Citroën, et selle prantsusekeelne vaste Quatre sogab piisavalt vett, et ebausklikud kuskilt kinni haarata ei saaks.