Filmis „Kes tappis elektriauto” leiavad kajastamist sündmused, mille tõttu mitte ainult ei suletud EV1 tootmisliine, vaid hävitati enamik autosid. Sama lugu juhtus Toyota, Honda ja Fordi elektriautodega.

Autod saadi inimeste käest kätte seetõttu, et neile anti ainult kolmeaastane (30 000 miili) liising, sest liisinguperioodil kavatseti autode täiustamist jätkata. Liisinguperioodi lõpus sunniti kasutajaid, kes ei soovinud oma autodest loobuda, need ära andma.

EV1 hind jäi algselt vahemikku 34 000 — 44 000 dollarit (400 000 kuni 520 000 krooni), mis tootmismahtude kasvamisega oleks langenud. Liisingumaksed jäid ühes kuus 299 — 574 dollari (tänase kursi järele 3500 — 6800 krooni) vahele. EV1 elektriauto sõiduulatus oli 260 kilomeetrit.

Filmist selgub, kuidas naftaettevõtted sundisid autotoojaid lobitöö ja hirmutamisega elektriautode tootmisest loobuma. Näha saab inimesi, kes avaldavad imestust selle üle, et ettevõtte võttis inimestelt ära neile meeldinud sõiduki.

Välja tuuakse näiteks juhtum, kus suur naftafirma Chevron Texaco ostis GM-ilt ära EV1-le teise põlvkonna patareisid tootva allüksuse Ovschinsky Technologies aktsiad, mispeale allüksus suleti. Film on inglise keeles.