Tegelikult päris veel ei paku, kuna turule tahetakse sellega tulla 2010. a. Ratast ennast on väga kerge ja odav toota, vaid aku hinna suhtes võib veel veidi skepsist üles näidata. Siiski saab kindlasti olema tegu tõenäoliselt soodsaima mx-klassis sõitmise vahendiga maailmas.

Ratas on ehitatud uue mx2 prototüübi raamil ja orienteeritud siiski endurole. Samas on seda sed testitud vaid mx-klassi rattana, kuna elektrienduro klass puudub. Lisaks sellele on nimetatud 40 minutit akupidavust hea mx-klassi jaoks, ent enduros pole sellega mitte midagi teha. Kindel see, et enduro sõiduks vajalik aku küll odav pole…

Imelik on, et KTM selle asja just praegu välja käis. Ilmselt vajab langev aktsia turgutamist, mida selline uudis kindlasti teeb. Igatahes on KTM saanud kätte väga hea mootori, mida näitab see, et erinevalt teistest pillidest, kus on taga meeletult suured hammasrattad, kasutab KTM taga tavalist mx-hammasratast. Elektrimootor anna ju maksimumväänet välja igal kiirusel ja pöördel.