Alfa Romeo 4C Spider, puhta naudingu tekitamise masin

 (6)
Alfa Romeo 4C Spider, puhta naudingu tekitamise masin
accelerista.com

„Issi-issi, kas see ongi Ferrari?!“ kilkab umbes kuueaastane poisipõnn tänavanurgal. Issi avab vastuseks suu, aga mida ta järeltulevale põlvele vastab, ma enam ei kuule. Punane foorituli on vahepeal asendunud rohelisega ja ma vajutan gaasipedaali… no igatahes mitte põhja. Aga sellestki varbaliigutusest jagub enam kui küllalt, et minu selja tagant kostev kuri jorin mataks enda alla kogu ümbritseva helitausta.

Vahendab Accelerista

Lisaks põnnile ja tema issile vaatavad nüüd minu poole ka kõik need lähedal viibivad jalakäijad ja autosõitjad, kelle tähelepanu madal punane sportauto seni polnud köitnud. Kas-see-ongi-Ferrari kargab paigalt kui kahurist väljatulistatult, tahhomeetri skaala LED-ekraanil värvub kollaseks, aga enne, kui topeltsiduriga käigukasti tarkvara jõuab mingeid käske jagama hakata, on seadusega lubatud maksimaaltempo käes. Lasen gaasipedaali järele ning tõmban kolm korda parempoolset käiguvahetushooba – linnakiirusel on igati paslik neljanda käiguga kruiisida.

Punane, madal, katuseta, sportlik, aga mitte Ferrari – see ongi Alfa Romeo 4C Spider

Muidugi pole see Ferrari. Aga võrdlus Ferrariga ei mõju sugugi kohatult ning too tundmatu noor autohuviline seal ristmikul oli absoluutselt õigel teel. Sest Alfa Romeo 4C Spider on midagi sellist, millele pahatahtlikum kommentaator võiks anda hüüdnimeks „vaese mehe Ferrari“.

Seotud lood:

Vaatame punkt punkti haaval. Sportlik? Pole kahtlustki. Tähelepanu püüdev? Igatahes! Eksklusiivne? Seegi peab paika. Tehtud Itaalias! Süsiniklaminaadist kandmikuga nagu ehtne super- või hüperauto! Ja nii edasi.

Tõsi, leidub ka puudujääke. Mootoril on vaid neli silindrit ning töömahtu alla kahe liitri. Ferraridele tüüpilise kriiskava kreissaehääle asemel jaurab selle jõuallikas märksa madalametel toonidel, sest tema tuuridelugeja skaala läheb punaseks juba 6000 minutipöörde peal.

Loe pikemalt siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare