Liitiomioonakude sees on tegelikult liitiumkoobalt katood ja grafiidist anood. See on muidu tugev sisu, ent tahab pikaajalist laadimist, kaotab iga sellise protsessiga energiakandevõimet ning on teinekord ka plahvatusohtlik.

Toshiba SCiB akudes on aga liitiumtitanaat katood, mis toob küll kaasa energiatiheduse vähenemise, ent laseb end oluliselt kiiremini täis laadida ega kaota kandevõimet ka sagedasel ja korduval laadimisel, vahendab Business Green. Need akud ei karda ka vigastusi ega lenda ka niimoodi õhku.

90 sekundit kulub tegelikult iga aku üksiku elemendi laadimisele, kuid ka see on imelühike aeg. Sellise tulemuse saavutamiseks peab muidugi looma ka väga võimsad laadimispunktid, mis on võimelised energiat akudesse praktiliselt sisse süstima.

Jaapani ärilehe Nikkei andmeil toodab Toshiba hetkel umbes 150 000 SCiB akut kuus, ent plaanib ehitada uue tehase, et viia kuutoodang kahele miljonile. SCiB akud sobivad kindlasti väga hästi hübriididele ja puhastele elektriautodele, kuna transpordivahenditele on tarvilik operatiivne taastumine.