• • Eestis alates 11. veebruarist
  • • Soodsaimaks versiooniks on BMW 520d, mille baashinnaks on 46 700 eurot
  • • Seismenda põlvkonna 5. seeria mudelikoodiks on G30

Ajakirja What Car? Aasta Auto tiitlid anti välja juba neljakümnendat korda ja magusaima nende seast napsas endale seekord värske 5. seeria BMW. Lisaks sellele, et seitsmenda põlvkonna 5. seeria tunnistati parimaks neljarattaliseks, mis eelmisel aastal tänavatele jõudis, napsas uustulnuk endale ka parima luksusauto tiitli, edestades isegi Mercedes-Benzi ja brittide uhkust Rolls-Royce’i! Uus 5. seeria BMW põletab eelkäijast puhtamalt ja on ülejäänutele eeskujuks nii juhitavuse kui ka sõidurõõmu osas. Rääkimata siis tehnoloogiast ja mugavusvarustusest, mis oleksid omased pigem klass kõrgemale, luksusautode hulka positsioneeritud mudelitele.

BMW poolt võttis auhinna vastu ettevõtte asepresident Hildegard Wortmann, kes tänas žüriid tunnustuse eest, öeldes et „BWW 5. seeria jaoks on nii kaaluka tiitli võitmine suureks auks. See on ka tunnustuseks nende inimeste tehtud tööle, kes olid tegevad meie ühe tähtsaima mudeli uue põlvkonna väljatöötamise juures. 5. seeria sedaanid on autod, mis määravad margi kuvandi ning me usume, et hoolimata kiiresti muutuvast autotööstusest näitab ka seitsmes põlvkond teed tulevikku. Need on tõepoolest silmapaistvad autod ja ma olen What Car?’ile tänulik selle suure tunnustuse eest.“

BMW kõrval jagus žüriil silmi ka ülejäänud klassidele ja nende hulgas esines eriti tugeva koosseisuga linnamaasturite segment. What Car?’i parim väike linnamaastur on Seat Ateca ja suuremate linnamaasturite hulgas napsas tiitli enesele Škoda Kodiaq. Parima sõitjateruumi eest napsas enesele auhinna Peugeot 3008 ja turvalisimaks autoks krooniti Toyota Prius. Lugejate lemmikuks valiti Honda Civic Type-R ja ülejäänud tiitlivõitjad olid klasside lõikes järgmised:

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena