Järgmisel aastal saab Alfa saja-aastaseks ning millal siis veel peaks looma midagi totaalselt võimsaimat, kui mitte sajandi väldanud eluea tähistamiseks. 8C GTA tuleb kindlasti kõige kiirem, lärmakam ja sportlikum Alfa, mida planeet Maa on veel seni oma hapral kestal taluma pidanud.

Kui tavaline 8C on elegantne spordijakk, mis süttib piltlikult öeldes aeg-ajalt põlema ning lärmab metsikult, siis GTA peab endast kujutama juba päris kompromissitut sportautot, mis mahub tänavasõidukõlbulikkuse raamidesse vaid napilt.

GTA erineb väliselt rea-8C'st kokaiinvalge koonuga, peenete valgete triipudega ustel ning õhuvõtuavade/sisselõigetega kapotil, rääkimata küljeseelikutest ning tagadifuusorist. Terve kere on valmistatud süsinikplastist ning paljuski seetõttu kaalub auto vaid 1450 kg ehk 150 kg vähem kui 8C ise ja vaid 100 kg enam kui Ferrari F430 - selle kontsernisisene peamine rivaal.

8C Competizione 450 hj 4,7 V8 kavatsetakse aidata enam kui 500-hobujõuliseks, et minek muretum oleks. 100 km/h peab saabuma maksimaalselt nelja sekundiga. Tippkiiruse eesmärgiks on seatud 320 km/h.

Niigi karm väljalaskekontsert muudetakse veelgi võimsamaks Ferrari 458 Italial nähtud kolme toruga summutiorelit kasutades. Loomulikult on kõvasti üle käidud Alfa vedrustusest, piduritena on kasutusel süsinikkeraamilised tõhusad taldrikud. Alfa Romeo 8C Competizione GTA läheb tootmisse vaid sajast eksemplarist koosneva seeriana. Selle hind jääb tõenäoliselt umbes 200.000.- naelsterlingi kanti.