FIA kavatseb järgmisel hooajal vähendada Rally1 autode jõudlust, sest nende nägemuses kaovad masinatelt hübriidajamid ja vähendatakse aerodünaamikat. Ehkki tehasetiimid on avalikult muudatuste vastu, siis Horvaatia MM-ralli eel testis Toyota uusi seadeid – Evansi masinal oli väiksem tagatiib ja lisaks blokeeriti osad õhuvõtuavad.

Britt muudatustest vaimustuses polnud. „Võin teile öelda, et sõita polnud kuigi põnev. Alustasin ja lõpetasin oma testisõidu – kui see on masina juhitavuse määratlus, siis nii oli,“ ütles Evans, kellelt uuriti, kas see on WRC-sarja jaoks õige suund. „Minu arvamus on üsna selge.“

Kuulu järgi proovib FIA leida meeskondadega kompromissi, kuidas 2025. aastale vastu minna. FIA boss Andrew Wheatley avas Horvaatia MM-ralli ajal tausta.

„Rally1 autode osas on meil arutelud seotud tagatiivaga, sest tahame tagatiivast ühe madalama taseme välja võtta,“ selgitas Wheatley. „Kuna hübriidajam kaob, siis tagatiivast poole eemaldamine aitaks võrdsustada võimsuse ja kaalu suhet.“