Juhtiva positsiooni hõlmas endale Auto Bassadone, mis oli väljas lausa seitsme eri margiga: Hyundai, Suzuki, Peugeot, Citroën, KGM, Suzuki ja Isuzu. Samas kasutasid mitmed firmad autonäitust oma uudismudelitelt katte tõmbamiseks ning väiksema käraga esitleti väiksemaid värskendusi.

Teine saal oli aga tervikuna hobiautode päralt, kus näidati nii tähelepanuväärset tuuningut kui ka pisut „tjuuningut“, lisaks mitmeid kadestamisväärses seisukorras ning austusväärses vanuses rariteete nii idanaabri juurest kui teiselt poolt ookeani.

Kuna kõiki autosid ära märkida oleks liiga mahukas, siis allpool on väike valik uutest, mis sedavõrd silma hakkasid, et mööda neist jalutada lihtsalt ei õnnestunud (ja vabandused kõigi teiste ees, sest sinna näitusealale pääsemiseks tuli läbida väga tihe konkursisõel). Need margid-mudelid on:

Peugeot

Kesksele kohale oli veeretatud mõistagi margi olulisim mudel – 3008. Kuigi meie müügisaalidesse peab seda veel pisut ootama, oli näituseeksponaat kohal, saadetuna 208 ehk esimesest Peugeot’ poolt, mis on saanud endale Stellantise uue mootori ja käigukasti.

Suurimaks uudiseks oli aga hoopis Rifteri vaikne tagasitulek – veidi kohendatud välimuse, kuid 1,5-liitrise diiselmootoriga on tegu arvestatava alternatiiviga kõigile, kes peavad lugu kaubiku baasil ehitatud mahtuniversaalidest.

Aston Martin

Mudeliindeksit DBX kandva rohelise iluduse näol on tegu Briti luksus- ja sportautode tootja Aston Martini esimese linnamaasturiga. See on midagi, mida mõnda aega tagasi poleks keegi uskunud, kuid ka James Bond vananeb ja tahab mugavamalt oma tähtsaid ülesandeid täita – ning ei pea muretsema, kuna DBX on täisvereline Aston Martin.

Erimudeli DBX707 kapoti all peidab end loomulikult kahe turboga ülelaetud 520 kW V8, mis kiirendab “sajani” 3,3 sekundiga ja saavutab maksimaalse kiiruse 310 km/h. Bondile piisab.

Vaata galeriid ja loe täispikka lugu tasuta portaalis Accelerista.com nendel sõnadel klikkides.