Soome väljaande ajakirjanikul õnnestus superauto nüüd juba endine omanik välja peilida ja temaga ühendust saada. End ettevõtjana esitlenud isik meenutas, kuidas sõitis kiirteel lubatud kiiruse piires, kui vihmamärjal teel tekkis vesiliug, auto põrkas vastu teepiiret ja tegi pirueti. Kõige rohkem sai kannatada auto esiosa, ent kahjustusi jagus ka muudele osadele.

Kindlustusfirma, mis oli masinale müünud kaskokindlustuse, uuris esmalt viis kuud autot ja selle parandamise võimalusi. Varuosade hinnakiri võtab tavainimese pea ilmselgelt ringi käima - kogu tagastange maksab näiteks 80 000, kapott 30 000 eurot.

„Lõpuks tõstis kindlustusfirma käed üles. Soetasin auto uuena ja maksin selle eest kokku 750 000 eurot. Sellest hüvitati mulle 530 000 eurot,“ rääkis kiirete ja vihaste autode austaja, kes asemele ostis paar-kolm korda soodsama McLaren Artura, aga juba kaks aastat on järjekorras oodanud ka Ferrari 296 GTSi omanikuks saamist.

Ferrari SF90 Stradale on 2019. aastal autotootja 90. juubeliks välja antud superauto, millel võimsust 1000 hobujõudu ja tippkiiruseks 340 km/h, kiirendus nullist sajani 2,5 sekundiga. Lisaks tegi masina eriliseks asjaolu, et tegemist oli Ferrari ajaloo esimese pistikhübriidiga.