Tauria tänava- ja ralliauto sarnasus on vaid aimatav
1980. aastateks oli Nõukogude Liidu autotööstus võrreldes muu maailmaga muidugi kaugele maha jäänud, kuid teatav areng toimus sellest hoolimata. Mõistagi sootuks teises tempos ja teistsuguste kvaliteedinõuetega. Põhiliseks suunaks olid esiveoga luukpärad. Uudismudelid tõid välja nii Lada, Moskvitš kui ka Zaporožets. Võrreldes tehase varasema toodanguga, oli edasiminek tehnilises plaanis kõige suurem just viimasel. Kui varem valmistati ZAZi tehases vaid õhkjahutusega mootoritega tagaveolisi Maanteemuhke ja Seebikarpe, siis Tauria oma värske välimuse, vedelikjahutusega jõuallika, esiveo ja viiekäigulise manuaalkastiga oli varasemast kordades moodsam sõiduk. Tollases Nõukogude Liidu autoajakirjanduses teenis ta palju kiidusõnu. Ise asi muidugi, kas tollane ajakirjandus oleks üldse saanud kohaliku toodangu kohta midagi kriitilist arvata.
Ralliauto on vanem