Läinud kuul toimunud Detroiti autonäituse kohta nenditi mõnel pool autopressis, et sinna jättis tulemata või seal pressiesitluse korraldamata sedavõrd palju olulisi tegijaid, et tekib tõsine kahtlus, kas USA pikaajalises autonduspealinnas toimuval messil üldse on pikka tulevikku. Üht-teist põnevat siiski nägi ja üks julgemini tulevikku vaatavaid kontseptmasinaid oligi Volkswageni elektribuss ID Buzz. Volkswagen tõi oma päris esimese minibussi turule 1950. aastal ja tegu oli üldse teise mudeliga pärast „põrnikat”, mistõttu oli selle mudeli saksakeelne ametlik nimi lihtsalt Typ 2, kuivõrd esimene auto oli Typ 1. Vanema väljanägemisega ümmargust bussi tehti laias laastus kaks põlvkonda ja eri maailma osades nimetati busse erinevalt, sh hipibussiks. 1979. aastal tuli juba tänapäevasema, levinuma välimusega ja kandilisem kolmas põlvkond (T3). Eelmisel aastal hakati tootma mudelit VW T6. ID Buzzil on kaks elektrimootorit, üks esi- ja teine tagaosas, võimsust on kokku 369 hobujõudu. Ühe laadimiskorraga peaks ID Buzzi sõiduulatus küündima 430 kilomeetrini.

Väikebussil on neljarattavedu ja see on võimeline kiirendama nullist 100-kilomeetrise tunnikiiruseni ainult viie sekundiga.

Buss on võimeline ka ise sõitma ning juhi tooli saab 180 kraadi pöörata, et sõidusuunale sootuks selg keerata ja näiteks sõpradega kaarte mängida või lobiseda. Sõiduki seeriatootmisse jõudmine pole kindel, ent autotootja lubas, et 2020. aastal kavatsetakse alustada „suurt elektrilist pealetungi”. See viitaks justkui sellele, et välistada ID Buzzi saabumist siiski ei saa, 2015. aastaks loodetakse elektrisõidukite müüki suurendada lausa miljonini aastas.