Suveks peaks auto juba mitmel pool Euroopas ostetav olema. Arvatakse, et paremale kinnitatud rooliga mudel seekord ei hiline.

Mootorivalik tuleb suurepärane, alates 163hobujõulisest ning lõpetades AMG järele aidatud 360 hj kaheksasilindrilisega. Optimaalne tundub olevat aga nõelasilmast tulnud 90kraadine 3,5-liitrine V-6 võimsusega 272 hj, mis tarvitab sajal kilomeetril keskmiselt vaid 9,9 liitrit bensiini. Manuaalkäigukasti puhul tuleb sada kilomeetrit paigalt kätte kõigest 5,6 sekundiga (seitsmekäigulise automaatkäigukastiga mudel jääb maha vaid 0,1 sekundi võrra).

Loomulikult on uut mudelit igas muuski suhtes täiustatud, alates superauto SLR McLareni mõjustatud kujustusest ja lõpetades kütteseadme juurde kuuluva lisandiga Airscarf. Tegu on nimelt villase sallina mõjuva sooja õhuvooga, mis väljub peatugedest ja lubab sõita, katus alla lastud, isegi jaheda ilmaga. Kõvakatus liigub nupuvajutusel peitu kõigest 22 sekundiga. Pöörduva tagaakna tõttu võtab kokkupandud katus senisest hoopis vähem ruumi — seda jääb esialgsest 300 liitrist alles tervelt 208 (63 võrra rohkem kui esimese põlve autol).