Ajapikenduse sai auto uue eksterjööri ja interjööri kaudu ning uue mudeli Sport lisamisega – see öeldakse olevat sportlikem Land Rover kõigil aegadel.

Muudeti esivõret, laternaid ja kaitseraudu. Klaarklaasidega esilaternad valgustavad teed kuni 70% võrra paremini senisest, kaitserauad värvitakse kere värvi. Tagalaternad asetsevad endisest kõrgemal, seal ei määrdu nad nii kergesti ja on paremini nähtavad. Sõitjateruum, milles muudeti armatuurlauda, lüliteid, uksekatendeid ja polstrimaterjale, sarnaneb enam hea sõiduauto omaga.

Endiselt on saada nii kolme kui viie uksega mudelid (kolmeukselised ka pehme või kõva teisaldatava katusega).

Mootoreid on endiselt kolm, 2,5liitrine V-6 kaasa arvatud, baasmudeli 1,8liitrist on mõneti täiustatud, nagu ka mõlemat viiekäigulist käigukasti.

Mudelit Sport hakatakse müüma Euroopas, sel on jäigem vedrustus ja 18tollised kergrattad – eriti sobib see auto kiireks sõiduks asfaldil ja siledail katteta teedel.

Land Rover usub, et täiustatud kujul suudab Freelander, puhastverd 4 x 4, paar aastat edukalt vastu seista “sõiduautofirmade” pealetungile, kes püüavad ehitada üha uusi kompromissideküllaseid nelikveolisi.