Uus, kaheukseline ja neljakohaline sõiduk on 4,62 meetrit pikk ning ühendab endas avatud sõidukile omase avaruse ja vabaduse SUV-sõiduki mugavuse ning võimekusega. Auto kliirens on elektriliselt muudetav, mis tähendab, et sõltuvalt teekattest, maastikust ja sõidustiilist saab juht muuta auto kõrgust maapinna suhtes.

Massiivselt jõuliste joontega sõiduk on sportlik, kuid samas ökonoomne. Autot viib edasi 3-liitrine TDI mootor, võimsusega 240 hj, jõuallika pöördemoment on 500 Nm. Samas võib nelikveolist sõidukit pidada keskkonnasõbralikuks ja ökonooseks, sest heitgaaside tase vastab Euro 6 standardile ja keskmine kütusekulu 100 km kohta on 7,3 liitrit.

Audi Cross Cabriolet quattro on ehitatud uue Audi A4 ja Audi A5 platvormile. Sõiduki laius on 1,91 meetrit, teljevahe 2,81 meetrit ning kõrgus 1,63 meetrit. Sõiduki maastikulembust rõhutavad massiivsed 21-tollised veljed ja kontrastvärvis alaosa, mida visuaalselt tasakaalustab alumiiniumdisainiga A-piilar. Nagu ka Cross Coupé puhul domineerib auto esiosas vertikaalsete liistudega suur trapetsikujuline single-frame radiaatorivõre. Uuendustena on kasutusel uus küljepeeglite disain ning ka LED-päevasõidutuled ei asetse esilaternas, vaid on liikunud alla esispoilerisse. Auto tagaosas rõhutavad sõiduki sportlikku olemust tagadiffuusorisse integreeritud kaks paari massiivseid väljalasketorusid.

Cross cabrioletTraditsiooniliselt kasutab Audi riidest katusekonstruktsiooni, mis on kerge ja võtab kokkupakituna vähe ruumi. Täisautomaatne elektrohüdrauliline katus liigub autole peale või maha 17-sekundiga.

Juhi töökoht on konkreetne ning selgete joontega. Armatuurlauda ja keskkonsooli on koondatud kõik juhtimiseks vajalik ning kõik näidikud on tugevalt juhi suunas kaldu. Keskkonsooli ülemises osas näidikute kõrval paikneb MMI-terminaali LCD-värviekraan, mis asub ideaalselt juhi vaateväljas pakkudes vajalikku informatsiooni. Audi MMI-terminal on auto keskne juhtelement mille abil saab juhtida sõiduki informatiivseid funktsioone ning seadistusi. Muuhulgas on MMI-ekraanile valitud informatsiooni, näiteks sissetulnud sõnumeid ja telefonikõnesid võimalik kuvada ka otse esiklaasile. Uuendusena tõi Audi sõiduauto varustusse nüüd ka Google Earth 3D maailmaakaardi, mis on ühendatud Audi Cross Cabriolet quattro navigatsioonisüsteemiga. Audile traditsiooniliselt on auto varustuses oleva 505 vatise väljundvõimsusega audiosüsteemi tootja taas Bang & Olufsen.

Cross cabrioletUus mootor on varustatud CO2 emissiooni vähendava kübemefiltriga ja kasutab Bluetec sissepritse-süsteemi, mis vähendab lämmastikoksiidide taset. Teiseks uudseks lahenduseks Bluetec’i kõrval on on lisapaak, milles asuvat karbamiidilahust nimega “AdBlue” sisestatakse väikestes kogustes väljalaskesüsteemi. Kuumad väljalaskegaasid lagundavad lahuse ammoniaagiks, mis seejärel lõhub lämmastikoksiidi keskkonnale ohutuks lämmastikuks ning veeks. Süsteem on pikaealine ning püsib toimivana kogu sõiduki eluea jooksul.

Kõrgtehnoloogiliste lisadena kuuluvad Audi Cross Cabriolet quattro varustusse veel keraamilised pidurid, elektriliselt seadistatav vedrustus ja Audi Drive Select-funktsioon, mis võimaldab juhil kombineerida mootori-, käigukasti- ja vedrustuse erinevate seadistuste vahel.