Renault on läbi ajaloo oma visuaalset identiteeti mitmel korral muutnud. Kuid on üks asi, mis pole muutunud alates 1925. aastast, ja see on logo aluseks olev kujund, mida Renault ise peab teemandiks.

Nurgeline geomeetriline kujund, mis sobis omaaegsete kandiliste kapottidega, pärineb juba Louis Renault' ajast. Sellest ajast alates on Renault' teemanti kaheksa korda ümber kujundatud.

Uus logo tuleneb kontserni strateegilisest plaanist nimega "Renaulution".

„1992. aastal loodud viimane Renault' logo hakkas juba ajale jalgu jääma, kuigi seda disainiti ümber 2015. aastal. Uue versiooniga alustati tööd kaks aastat tagasi. See sümboliseerib kaasaegset rahvusvahelist brändi ja on paljude erinevate tähendusväljadega, rõhutades eelkõige digitaalsust," selgitab Renault' kujundusdirektor Gilles Vidal.

Uus logo võetakse järk-järgult kasutusele kõikidel Renault' sõidukitel. Järgmisel aastal välja lastavad autod kannavad kõik juba uut logo. „Aastaks 2024 on uue logoga varustatud kogu Renault' tootevalik," võtab kokku Gilles Vidal.