Netflix pakub teadupoolest 30päevase tasuta proovimisvõimaluse kõrval kolme tasulist kontot.

Selle odavaim variant (7,99 eurot kuus) laseb sisu nautida korraga ühelt seadmelt, keskmine (9,99 eurot kuus) kahelt ja kalleim (11,99 eurot kuus) kuni neljalt.*

Paljud kasutavad seda olukorda ära ja võtavadki konto mitme peale. See aga meeldib Netflixile ainult siis, kui nad elavad samal aadressil. Ja kui mainida firma hiljutist taktikat USAs, mõtleb videohiid aina aktiivsemalt sellele, kuidas inimesi rohkem kontosid mitte jagama sundida ja seeläbi loodetavasti käivet kasvatada.

Mis täpselt juhtus? Osad Netflixi ameeriklastest kasutajad hakkasid järsku teavitusi saama, et kui nad ei ela konto omanikuga koos, peavad nad oma kasutajakonto tegema. Seejärel ei saanud kohe edasi kasutada, kui ei sisestanud koodi, mis saadetud konto omaniku e-postiaadressile või telefoninumbrile. Väike, aga piisavalt ebamugav trikk, et panna mõned oma isikliku konto loomisele mõtlema.

Netflixi soovis rohkem käivet teha ja lasta inimestel rohkem maksta ei ole mõistagi midagi imelikku, kuni kapitalism maailmast ei kao. Videoteenuse pakkumine on ka kallis lõbu, eriti kui tahad kõvasti omasisu pakkuda.

Natuke kurb, et selline käik tuli just pandeemia tingimustes, kus inimesed on niigi ekstra vaimse ja rahalise surve alla sattunud. Aga ilmselt poleks teisedki striimingupakkujad ses küsimuses tingimata heldemad.

Netflixi kasutamistingimused näevadki ette, et kontot tohib jagada ainult nendega, kellega elupinda jagad. Seni pole firma aga seda spetsiaalselt kasutajatele "nina alla hõõruma" hakanud.

Netflix on hetkel populaarseim videostriimingu-keskkond, sellel on juba 200 miljonit kasutajat. Väga kiiresti on kasvanud ka Disney+, mis alustas alles aasta ja nelja kuu eest, aga on leidnud nüüdseks juba 100 miljonit kasutajat.

* Lisaks erineb kontode pildikvaliteet, mis on vastavalt SD, 1080p või 4K, aga see pole hetkel oluline.