Põhjuseks on turvanõuded, mis näevad ette, et pidurituli peab tagatulest märgatavalt eredamalt põlema, kirjutab Accelerista.com.

Hyundai loodud painutatav 5,5 mm paksusega LED aga suudab valgustugevust piisava kiirusega vastavalt vajadusele muuta.

Uus tuli, mille nimeks on HLED, eritab valgust viiest kohast ning on eriti nähtav just taga ja külgedel liiklejatele. Painutatavus aga lisab mitmekülgsust, võimaldades luua erinevaid tuledisaine.

Müügiargumendiks on ka kergus, sest puuduvad rasked korpused-pirnid-peegeldid ja muu, mis keerukust ja massi lisab.

HLED on nüüdseks läbinud nii Euroopa kui ka USA testid ning kasutamiskõlbulikuks tunnistatud. Tootest on huvitatud mitmed autotootjad, kes on juba ka esimesed tellimused teele pannud.

Uue tule looja on täpsemalt Hyundai Mobis, Korea autotootjale kuuluv ettevõte, mis keskendub peamiselt sensoritele-anduritele ja tarkvarale.