e-Rifteril mootor arendab maksimaalselt 100 kW võimsust ja 260 Nm pöördemomenti. Mõlemad pakutavad versioonid, nii standard (L1) kui pika kerega (L2), on varustatud liitium-ioon akudega mahutavusega 50 kWh.

Sõltuvalt konfiguratsioonist ja sõidutingimustest saab ühe laadimisega läbida kuni 280 kilomeetrit (WLTP). Elektrilise Rifteri maksimaalne sõidukiirus on 135 km/h.

Auto põhivarustuses on 7,4 kW ühefaasiline laadija. Sõitjateruumi soojendusega seotud akude jahutus võimaldab kasutada kuni 100 kW kiirlaadijaid. Avaliku kiirlaadijaga saab 30 minutiga laadida kuni 80 protsenti e-Rifteri akust.

Tavaline käigukast on asendatud e-Toggle käiguvahetuslülitiga. Klahv„B" aktiveerib nagu ikka intensiivsema pidurdusrežiimi, mis lülitub sisse, kui gaasipedaal on vabastatud ja tänu millele on võimalik pikendada sõiduulatust.

Sõidurežiime on kolm. ECO-sõidurežiim on mõeldud eelkõige säästlikuks sõiduks ja millega on võimalik läbida maksimaalne sõiduulatus, Normal-sõidurežiim on optimaalne igapäevaseks kasutamiseks ja Power-režiim pakub suuremat võimsust ja paremat kiirendust.

Uue auto näidikutepaneeli infovoog on kohandatud muidugi elektriautole sobivaks. Põhinäidik kuvab erinevate sõidurežiimide energia hetkekulu ning keskekraan võimaldab jälgida energiavoogu, laadimist, läbitud kilometraaži ja muid olulisi parameetreid. Eraldi skaalad näitavad, kui palju energiat kulub kabiini temperatuurile (soojendamiseks või jahutamiseks) ning akude laetuse taset.

Sõltuvalt varustustasemest on autol võtmeta sisenemine ja käivitus, viieastmeline veojõukontroll, mäkketõusu abi, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatusfunktsioon, automaatne hädapidurdus, liiklusmärgituvastus, haagise stabiilsuskontroll jms.

Mõlemasse versiooni - 4,4 m pikkusesse põhimudelisse ja 4,75 m pika kerega versiooni saab paigaldada valikuliselt viis või seitse istet.

Teises istmereas on kõik kolm istet eraldi seadistatavad ja tänu ISOFIX kinnitustele saab kõikidele istmetele paigaldada mugavalt näiteks laste turvatoolid. Istmeid saab ka lihtsalt põrandasse kokku klappida, kasutades selleks „Magic Flat" funktsiooni. L2 versiooni kolmanda istmerea kaks eraldi istet on nihutatavad ja eemaldatavad kohanemaks kõigi olukordadega ja vajadusel eelistamaks pakiruumi mahtu või reisijate põlveruumi.

Peugeot e-Rifter jõuab Eestisse 2021. aasta lõpus.