Väljastpoolt on muudatused nii tagasihoidlikud, et imelihtne on uudismudelit näovärskenduse eelsega segamini ajada. Küll aga pole personaliseerimisel kokku hoitud.

Samas pole pingutada väga vajagi, sest Citroën C3 on niikuinii B-segmendis teistest selgelt eristuv ning ainuüksi tavapärasest kõrgem katusejoon tagab üliolulise maasturlikult mugavama sisenemise-väljumise.

Seitse kerevärvi ja neli katusetooni koos kolme katuseviimistluse ning nelja värvuspaketiga annavad kokku sedavõrd palju kombinatsioone (tootja lubab nende arvuks 97), et kaht täpselt samasugust autot ei pruugi kunagi kohatagi.

Auto esiosa on saanud kergeid mõjutusi uue Citroën C4 poolt (korporatiivne disain), ka tuled on eelmise mudeliga kujult sarnased, kuid saanud täiesti uue, leedtehnoloogial põhineva sisu. Valgusvihk on rahuldav, pole põhjust kurta, kuid ei midagi erilist.

Maatriksleede sellele autole aga mitte mingi lisaraha eest ei saa. Tundub, et autotootjad on ühiselt kokku leppinud, et suuremate (ja rasvasema marginaaliga) sõidukite ostmise soodustamiseks selliseid tulesid väikeautodele ja nende baasil ehitatud kõikjalsõitjatele lihtsalt ei panda. Keskkonnasääst ja liiklusohutus on ebaoluline, kui asi puudutab raha.

Küll aga oskab auto ise lähitulesid kaugtuledeks vahetada (töötab talutavalt, kuid keskmine juht teeb seda paremini), ent sõidurajal ise püsida ei suuda.

Uue kuju on saanud ka külgedel paiknevad Airbump’id. Linnadžunglisse mõeldud autona on tegu väga praktilise lahendusega, millel lisaks auto kaitsmisele on antud ka dekoratiivse elemendi roll. Ka veljed on saanud uue kujunduse.

SEES STIILNE JA MUGAV

Auto sisemuses ei üritatagi varjata soodsat hinnaklassi, kõva plasti kohtab kõikjal. Proovisõiduautol oli Techwood miljööpakett, mis üllatas puiduimitatsiooniga armatuurlauas. See on küll harjumatu, kuid õnneks ei karju näkku ja harmoneerub kenasti teiste kasutatud materjalidega.

Olulisim muudatus sõitjateruumis on aga uued Citroën Advanced Comfort istmed. Need on paksu polsterduse, ent samas tugeva struktuuriga, ehkki mõistagi ei pretendeeri korvistme funktsionaalsusele ringrajal. Kuid testi tulemusel võib väita, et need toetavad selga pikal teel väga hästi ning see on päeva lõpuks kõige tähtsam!

Säilinud on uste küljes olevad nahksed lingid. Sõltumata turundusplärast on need mugavad ja praktilised ning lisaks näevad head välja. Eristumine on oluline!

300-liitrine pagasiruum pole klassi suurim, kuid praktilise kujuga. Loomulikult pole see maht võrreldav universaalide omaga, kuid alla nelja meetri pikkuse auto kohta on tegu hea tulemusega.

Munakivitesti* tulemuseks jäi neli kõva plussiga. Ühtegi selgelt eristuvat kolisevat kohta polnud ei sõitjateruumis ega veermikus, kuid väikseid klõbinaid kostis igalt poolt. Lõpptulemusena mitte midagi häirivat, kuid ka mitte tipptase.