Rongiliiklussüsteem ART (ingl Autonomous Rail Rapid Transit) võimaldab tippkiirust 70 km tunnis ja läbib akude ühekordse laadimisega kuni 40 km. Praegune kolme vaguniga konfiguratsioon võimaldab väidetavalt pardale võtta kuni 300 reisijat — hulk, mille võiks paari vaguni lisamisega 500-ni kergitada.

Ehkki ülesvõtetelt võib jääda mulje, et ART järgib automaatselt tee peale võõbatud juhttriipe, on rong CRRC osutusel lihtsalt varustatud anduritega, mis suudavad lugeda tee mõõtmeid ja võimaldavad rongil oma liikumistrajektoori ise valida.

Avariide ennetamise süsteemide kohta ei ütle ametlikud teadaanded midagi. Pealekauba paistab rongi kabiini olevat paigutatud istekoht inimesest juhile, mistõttu pole päris selge, kui autonoomne too sõiduriist tegelikult on.

Igal juhul kavandatakse käesolevaga Zhuzhou südalinna 6,5 km pikkust ART-liini, mis peaks sõitjaid vedama hakkama juba 2018. aastal.

Hiina keskosas Hunani provintsis Zhuzhou linnas tänavu 2. juunil esmaesitletud 30 meetri pikkune, kolme vaguniga rong, mis rööbaste asemel liigub kummirehvidel, on osa sama arendaja suuremast nuti-ekspressraudtee-projektist.

Töö ART arendamise kallal algas juba 2013. aastal, kui Hiina valitsus asus otsima säästlikke lahendusi, mis aitaksid vähendada äärmuslikku liiklustihedust Hiina rahvarikastes linnakeskustes. CRRC-l on väidetavalt õnnestunud ART maksumus hoida peaaegu sama madalal kui Hiina linnu teenindavate tavaliste busside hind.