Meeskond, mis on kõvasti lennukit remontinud, tegi juba proovilennu, et kontrollida, kas lennuk on veel eelmiste vintsutuste järel lennukõlbulik. Mitmed süsteemid vajasid uuendamist, mõne kuu pärast peaks ka teekond jätkuma, nüüd juba neljapäevase lennuga Hawaiilt California suunas. Eelmise etapi, Jaapanist Hawaiini suutis lennuk läbida alles teisel katsel, toona viie päevaga.

Lennuk vajab oma akude laadimiseks päikesevalgust, kuigi suudab lennata ka öösiti. Kabiinis saab korraga istuda vaid üks inimene, seega kaks pilooti vahetavad oma kohti etappide vahel, teine peab järgmisse vahepeatusesse jõudma muid vahendeid kasutades.

Hawaiile jõudes purustas päikeselennuk kõiki oma klassi maailmarekordeid, kuid see tuli raske hinnaga - lennuki akud olid saanud tõsiselt kannatada ja kuigi ülekuumenemise probleem oli ette teada, polnud ka akude jahutamiseks lennu ajal midagi ette võtta. Seega tuli lennukile paigatada täiesti uued akud, stabiliseerimis- ja jahutusssüsteem, mistõttu enne ümbermaailmalennu jätkamist vajab lennuk veel testimist.

Teekond Californiasse peaks jätkuma aprillis. Lõplik sihtmärk on USA ja Atlandi ületuse järel Abu Dhabisse tagasi jõuda.

https://www.solarimpulse.com/adventure