Võib ju oletada, miks F/A-18 järel tuli F-20, mitte F-19, aga lõplikku tõde me nähtavasti teada ei saagi, kuni Lockheed oma arhiivi uksi ei ava. F-19 on vaid hüpoteetiline lennuk, mille olemasolu või väljatöötamist pole kunagi avalikult tunnistatud. Teine samal ajal meedias visalt levinud legend oli USA õhujõudude nn Aurora projekt, mida samuti eitati, kuid mille tulemuseks võis olla (kuid ei pruukinud olla) stealth-pommitaja B-2 Spirit.

Alates hävitajanumbrite ühtlustamisest 1962. aastal on USA hävitajaid nummerdatud F-1 Furyst kuni nüüdse uue tulija F-35 Lightning II-ni. Suurim number on seni olnud kurva saatusega F-117 Nighthawk. Numbrit F-13 ei ole ebausu tõttu kasutusele võetud, kuigi oli aeg, mil B-29 luurevarianti niimoodi kutsutigi.

Pärast F/A-18 Hornetit (mille töötas välja McDonnell Douglas ja mis tegi esimese lennu 1978) tuli F-20 Tigershark, nimi, mille Northrop reserveeris nähtavasti seetõttu, et nad tahtsid paarisnumbrit, ajal mil nõukogude lennukid kandsid paarituid numbreid. F-20 tegi esimese lennu 1982, aga programm tühistati peaaegu kohe, valmis vaid kolm prototüüpi.

Domineeriv teooria, kuid kaugeltki mitte viimane "tõde," on see, et F-19 nime all võidi, ülima saladuskatte all, välja töötada stealth-hävitajat, mis 1988. aastal tehti avalikuks nime all F-117 Nighthawk. See töötati välja Lockheedi poolt, olles teine F-lennukite katse firmalt, pärast 1963. aasta tühistatud YF-12 lennukeid. Lockheed Martini nime all on fima välja töötanud ka uued tulijad F-22 Raptor ja F-35 Lightning II.

Väidetavalt olevat USA õhujõudude muuseumi leheküljel esinenud viide: "Lockheed F-19 CSIRS (see F-117)" (e k "Lockheed F-19 CSIRS (vaata F-117)", aga mingit muud tõestust, et 1981. aastal esimese lennu teinud F-117 oleks seostatav numbriga F-19, ei ole.

Kokku valmis viis lennukit YF-117A ja 59 lennukit F-117A ja need võeti ka USA lennuväes kasutusele. Paraku 1999. aastal Kosovo kriisi õhulöökide ajal õnnestus Jugoslaavia armeel üks selline lennuk alla tulistada. Ilmnes, et tipptasemel, radarikiirte jaoks püüdmatu lennuk oli nähtav vananenud radaritega, mida Jugoslaavias kasutati. 2006. aastal kanti F-117A lennukid ametlikult maha, kuigi mõningaid neist on nähtud lendamas hiljemgi.

F-19 on seega meediaspekulatsioon, mida toidab meelelahutusäri.

1983. aastal esitleti väidetavat F-19 hävitajat Chevy Chase filmis "Sajandi kaup" 1986. aastal lasi aga Testor müüki kokkupandava mudellennuki "F-19 Stealth Fighter," mis oli menukamaid mudellennukeid maailmas. 1988. aastal laskis Microprose välja lennusimulaatormängu, mis kujutas sama Testori mudellennukit. Mänguasju, videomänge muid viiteid F-19 lennukitele on veel olnud, aga need on olnud turunduslikud väljamõeldised.

Kas Lockheed tegelikult ka F-19 tüüpi hävitajat välja töötas, me siiani ei tea.