Juuni alguses andis ettevõte kaks korda aastas ilmuvas endanimelises ajakirjas teada, et on hakanud oma Kaasani tehases kokku panema Mi-38 esimest saritootmisstandardile vastavat pilootpartiid, vahendab Flightglobal.com. 

Katselennud kahe või kolme prototüüp-mudeliga on aga kavandatud jätkuma, selgub ajakirjast. Teist katsetusjärgus mudelit ehitatakse ümber põhirootorite suutlikkuse hindamise täiemõõduliseks platvormiks, samal ajal kui kolmanda ja (esmakordselt mullu maapinnalt õhku tõusnud) neljanda mudeli arendustöö on tehase sertifitseerimiskatsete järgus.

Esimest prototüüpi ehitatakse samal ajal ümber VIP-klassi demonstratsioonikopteriks, kirjutab ajakiri.

Suurima stardimassiga 15,6 tonni ja kuni 30 reisijat mahutav Mi-38 võib kopteritootja hinnangul regionaalsetel marsruutidel edukalt konkureerida ka väikelennukitega.

Ehkki esimesed lennud sooritati Kanada mootoritootja Pratt & Whitney Canada mudelitega PW127XS, paigaldatakse tootmisliinil kopteritesse juba Venemaal konstrueeritud turboshaft-tüüpi mootorid Klimov TV7-117SM hinnangulise võimsusega 1860 kW (2500 hj).

Tähtaega, millal uued mudelid sertifitseeritud saavad ja praktilisele kasutusele võetakse, pole siiski avalikustatud. Varem on ettevõte lubanud, et mõlemad eesmärgid saavad täidetud millalgi 2015. aastal.

Ka-62 esimene lend on kuulu kohaselt jätkuvalt planeeritud tänavusse aastasse. Allikad on mõista andnud, et avalikkus võib saada uuele kopterile esimese pilgu heita juba augustis toimuval rahvusvahelisel lennundusmessil MAKS.

Sama sündmuse raames lubati koptereid esitleda aga juba 2013. aastal. Pärast seda on kopteritootja väiksema 6,5 tonnise mudeli arendamise edenemise teemalistest avaldustest hoidunud ning nüüdseks on mööduda jõudnud juba mitu varem välja kuulutatud edasist tähtaega.

Kahe Turbomeca Ardiden 3G tüüpi mootoriga varustatud helikopter on tootja seni kõige läänelikum mudel, mille abil püütakse leida klientuuri väljaspool juba väljakujunenud turgusid.

Flightglobal.com-i veebiandmebaasi ASCEND Fleets kohaselt on 12 planeeritavast helikopterist seni tellitud vaid kaks eksemplari.

Mudelist Ka-62 on ettevõtte Russian Helicopters värskes tegevusaruandes juttu väga vähe; ajakirjast pole võimalik välja lugeda muud, kui et Ka-62 saritootmine hakkab toimuma tehases Primorski krais Arsenjevis tehases Progress (vn Арсеньевская Авиационная Компания Прогресс Им. Н.И.Сазыкина ОАО).