Vahel aga keegi siiski tutvub, mis võib aga viia ootamatu ja vürtsika tulemuseni.

Selle uudise peategelane on sakslane Daniel Korell, kes skännis Heinzi ketšupipudeli sildil asuvat QR-koodi.

Toode oli väljastatud Saksamaa müügikohtades 2012. aastal aset leidnud kampaania raames, kus QR-koodi kaudu Heinzi ketšupipudelil sai tellida erikujuga uut pudelit.

Hr Korell skännis aga vastavat koodi aastal 2014, mil kampaania oli ammu läbi ja selleks kasutatud domeen Heinzi esindajate valdusest lahkunud. Nüüd oli sellega seotud pornofirma FunDorado, mis juhatas kasutaja otse pornosaidile. Nagu pildil näete.
Foto: Facebook

Korell polnud asjaga rahul, sest lapsed võivad nii pornole sattuda, ja postitas oma leiust foto tootja Facebooki-lehele.

Ta kommenteerib ka, et domeenide hoidmine on suhteliselt odav, nii et seda võiks teha veel paari aasta jooksul pärast reklaamikampaaniat.

Heinzi esindajad reageerisid vabandusega ja saatsid Korellile erikujuga ketšupipudeli. Fundorado esindajad pakkusid talle aga aasta tasuta külastusõigust oma pornosaidil!

* QR-kood on ribakood, milles talletatud andmeid saab nutiseadme kaamera ja vastava äpi abil lugeda. Neid kasutatakse laialdaselt veebi- ja trüki-reklaamidele lisamiseks.