Sama asi seestvaates, igatahes stjuuardessid olid samuti oma ülesannete kõrgusel:

Vähemalt teoreetiliselt on kõhuli maandumine sama lihtne kui tavaline maandumine, kuna lennukit pidurdatakse tiibadega, siis on vaid vaja säilitada tasakaalu ja viia kiirus enne maandumist miinimumi. Ka üleliigne kütus tuleb enne ära kulutada. Suurim oht sellisel maandumisel on lennuki süttimine, teiseks ohuks on üle pea käimine.

Pilootidel on lausa eriprogrammid selliste maandumiste õppimiseks.

Levinum kõhuli maandumise põhjus on siiski piloodi eksimus, kes lihtsalt on unustanud teliku alla lasta, teine võimalus on seotud tehnilise rikkega. On ka lennukeid (A-10 Thunderbolt II), mis on spetsiaalselt valmistatud kõhuli maandumiseks.

Võrdluseks veel mõni kõhuli maandumine (belly landing)

2000. aastal oli Budapestist startinud Malévi Tu-154 maandumas Thessalonikis, kui ilmnes, et maandumisrajal tõuseb parajasti õhku Boeing 757. Juba ülelennuks valmistunud piloot tegi viimase hetke otsuse siiski maanduda kohe teise lennuki järel, paraku unustati telik välja lasta. Lennuk libises maandumissrajal 500 meetrit kõhuli, kuid kerkis seejärel uuesti õhku ja seejärel suutis uuel katsel juba välja lastud telikuga turvaliselt maanduda.

2006. aastal tuli Diego Garcia baasis kõhuli maandada B-1 pommitaja, lennuk küll süttis, aga oli korraliku remondi järel jälle lennukõlbulik.

Atlanta, Georgia (2009):
Las Vegas, Nevada (2010):