Lennuki edu sõltub uute materjalide nagu järgmise põlvkonna konstruktsioonikeraamika ja kiudkomposiitide väljatöötamisest, aga ka spetsiaalsetest “aktiiv-tiibadest” (ingl active wings) ja tõhusust oluliselt tõstvatest turbo-elektrilistest hübriidajamitest. Viñalsi osutusel peaks kõik need loodetavad tehnoloogiaimed pärssima õhutakistust, kütusekulu ja kaalu, mistõttu kujutaks õhusõiduk endast “kõige rohelisemat mõeldavat lennukit”, vahendab inhabitat.com.

Briti legendaarse hävituselennuki Harrier stiilis reaktiivmootorid, topeltkarkass ja mikro-päikesepatareid tiibade pinnal võimaldavad lennata vahepealsete tankimispeatusteta senisest kaugemale. Ehkki 755 reisijat mahutav kontseptuaallennuk on suurem kui Airbus A380 ja selle tiibade ulatus 88 meetrit, võib too lendav koloss ometi drastiliselt muuta nüüdis-lennureisimise olemust.

Reisijad jaotataks pardal kolme klassi — turistiklassi, äriklassile vastavasse “turistiklassi vaatega taevale” ja täielikku luksust pakkuvasse esimesse klassi —, millest igaühele on eraldatud oma tekk. Huvitav moment asja juures on, et ka turistiklassi aknad varustataks virtuaalreaalsus-kuvaritega, mis pakuvad unustamatuid vaatepilte.

Mõistagi ei jätnud disainer arvesse võtmata ka turvalisusküsimusi ja lennuki toimimist avariiolukordades. Oscar Viñals ise kommenteerib: “Tiibade konstruktsioon on selline, et neid on võimalik ohutuskaalutlustel irrutada. Näiteks võib enne potentsiaalselt saatuslikku hädamaandumist tiivad automaatselt küljest murduma panna, kahandades sel moel võimalikke kahjustusi reisijate-sektsioonidele.”