• Mitte-retro-stiiliauto
• Tohutult isikupärastamisvõimalusi
• Kus on automaatkäigukast?

Kasutaks õige ebaharilikke kujundusvõtteid, mõtlesid Renault' inimesed rohkem kui kakskümmend aastat tagasi. Ja lõid Twingo. Sest ajast on julge kujunduse, värvika materjalivaliku ja isikupärase olekuga väikeautosid nähtud mitmeid.

Mini muidugi. Fiat 500. Citroën DS3. Audi A1. Ning nüüd soovib ka Opel oma turuosa saada. Peamiselt panustatakse noortele, edukatele ja energilistele linnainimestele. Sealhulgas ja eriti Eevadele.

"Ei mingit retrot, meie vaatame tulevikku", teatab Opel Adami välimusest rääkides. Tjah, pigem on asi selles, et erinevalt Minist ja Fiatist ei ole Rüsselsheimi firmal oma minevikust säärast legendaarset väikeautot võtta.

Tühjalt kohalt loodud auto on igati nunnu. Temast paistab küll veidi Audi A1 ja pisut Fiat 500 jooni, kuid see ei tee tulemust halvemaks.

Ja õige ehtimine alles algab. Värvipalett on mõnusalt kirju nagu 70. aastatel, musta ja valge mitmesugused segud ei olegi ülekaalus.

Nagu võistlejatelgi, saab ka Adamil katuse teist värvi tellida. Värvinimesid on hinnakirjast üsna lõbus lugeda, olgu näidetena toodud "Saturday White Fever", "James Blond" ja "I'll Be Black".

Adami välimust saate isikupärastada ka kroomliistukomplekti ning erisuguste velgede abil. Viimaste läbimõõdud on 15 kuni 18 tolli. Ning kui erikujulised ja erivärvilised rattad teie arvates veel küllalt omanäolised ei ole, saate rattakodarale lasta kinnitada kerevärvi (või mõnda muud värvi) "lipsu".