Esimesed firmas La Brugeoise, et Nicaise, et Delcuve toodetud vagunid saabusid Argentinasse 1913. aastal, kui seal pandi käima esimene metrooliin, kuigi esmalt kasutati neid nii allmaaraudteel kui ka trammiliikluses. Nende vagunite tootmine lõpetati Belgias 1919. aastal.

Buenos Aireses on nad olnud aga metroovagunitena olnud käigus siiani, kuigi alates 1920. aastast, kui Siemens esimesena nende automaatika ümber tegi, on neid veel korduvalt ümber ehitatud.

Linnapea Mauricio Moreno teatas, et 95 seda tüüpi vagunit on juba liiga kallid hoolduseks, kuna iga varuosa tuleb käsitsi valmis teha. Turistid on olnud küll vanadest vagunitest vaimustuses.

Pilet nendega sõitmiseks on seni maksnud 50 USA senti, vaid seetõttu, et linn maksab metrooliinidele tugevalt peale.

Kuigi mõned vagunid on olnud 96 aastat ühtejärgi liikluses, on tehnilisi tõrkeid nendel tunduvalt vähem kui samasuguses liikluses tervikuna. Uued vagunid Buenos Airese metroosse osteti Hiinast.