Sellest teatas ajalehe Die Welt vahendusel Dresdeni sõjaajaloo muuseumi operatsiooni juhatav kapten Sebastian Bangert.

Eksperdid jõudsid pärast ülestõstetud detailide analüüsi järeldusele, et Rügeni saare juurest merepõhjas leitud pommitaja on siiski Junkers 88, mitte legendaarne sööstpommitaja Ju 87 Stuka. Tuukrite sõnul oli algul vee all võimatu lennuki tüüpidel vahet teha.

Junkers 88 on Stukast palju suurem ning varustatud kahe mootoriga. Sõjatehnika restauraator Torsten Radtke märkis, et suurem osa vraki detaile on veel vee all. Muu hulgas on tema sõnul pommitaja korpuse kogu vasak pool, kus asub teine mootor, merepõhjas kinni.

Ju 88 pommitajaid toodeti 1939. aastast kuni sõja lõpuni Dessaus ning nad leidsid ulatuslikku kasutust kõigil kolmel rindel. Sõja lõpus kasutati neid ka kui ööhävitajaid.

Sakslased tootsid umbes 15 000 seda tüüpi pommitajat, mis on ligi kolm korda rohkem kui Stukasid. Kuid praeguseks on alles vaid kümmekond Junkers 88 originaali, mis asuvad lisaks Saksamaale veel Ameerika Ühendriikides, Suurbritannias, Vene Föderatsioonis, Norras ja Kreekas.

Stuka seevastu osutus sõja esimestel aastatel läänerinde jaoks liiga aeglaseks, kuid sõja puhkedes Nõukogude Liiduga leidis ta hea rakenduse idarindel.