Autonoomsuse 2. tase tähendab seda, et sõiduk oskab kontrollida sõidukiirust ja auto positsiooni. Kõrgeim, 5. tase tähendab seda, et juhi olemasolu autos pole enam vajalik.

Autonoomsuse kuldne kesktee on tase 3, mille puhul teeb auto ka ise mõningaid otsuseid, näiteks aeglasematest sõidukitest möödumine. Juht peab muidugi olema igal ajahetkel valmis juhtimist autolt üle võtma – kriteerium, mida 4. ja 5. tasemel enam pole.

Honda esimene 3. taseme autonoomne auto saab olema luksussedaan Legend, mida hakatakse Jaapanis müüma 2021 märtsis. Autol saab olema juhiabiline nimega Traffic Jam Pilot, mis esimese säärase süsteemina lubab juhil ka teed mitte jälgida – praegused abilised lülituvad lühikese aja järel välja, kui tuvastavad, et juht ei pööra liiklusele tähelepanu.

Honda pole esimene, kes nii kõrge tasemega autonoomsuse võimekust reklaamib – 2019. aasta Audi A8 pidavat saama sama võimekuse, kuid USA seadusemuudatused tõmbasid sellele plaanile kriipsu peale.