Kui varasemalt kehtis selline põhimõte vaid juhtide puhul, siis edaspidi on asjad kahepoolsed - juht peab suutma normaalselt sõita ja kliendile meeldida, kuid ka klient ei ole kuningas ning peab juhti suhtuma normaalselt, ta autot hoidma ning ka muul moel üritama juhiga hästi läbi saada.

"Kaassõitjad võivad juurdepääsu Uberi rakendusele kaotada kui nendele antud hinnete keskmine on tavapärasest märkimisväärselt madalam. Soovitame parema hinde saamiseks viisakalt käituda, mitte jätta autodesse prahti ja mitte paluda juhtidel kiirust ületada. Samas on klientidel mitu võimalust oma hinnet parandada enne kui nad rakendusest lõplikult välja visatakse," ütles Kate Parker, Uberi brändiinitsiatiivide ja ohutuse osakonna juht.

Pole teada, alla millise skoori peab keskmine hinnang langema, enne kui kedagi platvormilt välja hakatakse viskama. 2015. aastast pärinevad ettevõtte sisedokumendid viitavad, et juhtide jaoks on see hinne 4,6. Uber seda numbrit klientide puhul ei kinnitanud ega lükanud ka ümber.

Oma Uberi skoori saad vaadata rakendusest, vajutades vasakul ülal nurgas olevale menüünupule ning seal näidataksegi kasutaja nime all skoori.