Põhjuseks on platvormil üha populaarsemaks muutumas pedofiilia piirile jõudvad kommentaarid, mille tulemusel mitmed reklaamiostjad - teiste seas näiteks Disney, Nestle, AT&T ja Epic Games - teatasid, et nemad enam YouTube'ilt reklaami ei osta ning panid paar nädalat tagasi kõik oma YouTube'i reklaamikampaaniad pausi peale, vahendab The Verge.

Raha platvormilt kadumine pani loomulikult YouTube'i kiirelt tegutsema ning nii tutvustatigi uusi lahendusi, millest üheks on ka alaealisi sisaldavatel videotel kommentaaride keelamine. Lisaks sellele ütles ettevõte, et võttis kasutusele uue algoritmi, mis selliseid ebasobivaid kommentaare edukamalt tuvastab ning platvormilt eemaldab.

Peale selle kustutati eelmise nädala jooksul kümneid miljoneid kommentaare ning visati platvormilt välja vähemalt 400 kasutajat, kelle puhul tuvastati, et nad selliseid kommentaare kirjutavad.

Reklaamiostjad pani platvormilt tagasi tõmbuma YouTube'i sisulooja Matt Watsoni video, mis paljastas, kuidas pedofiilid platvormil tegutsevad - jagavad omavahel lapsporno videote linke ning võrgustuvad.