Firma lubab esimesed eksemplarid vabrikust välja tuua 2019. aasta jooksul. See ei tundu ehk väga täpselt määratletud ajavahemik, kuid on varasemate lubadustega võrreldes siiski edasiminek.

Lisa-arendamisaeg tõi kaasa ka mitmeid olulisi edasiarendusi, nii et lõpp hea, kõik hea. Loodetavasti.

Suurim uuendus on, et Transition omandas hübriidrežiimi, mis kombineerib tavalist bensiini kulistavat mootorit ja tavapärasest turvalisemat liitiumioonfostaat-akut. Ka istmed on esialgsetest mugavamad, pagasiruumi rohkem, turvavööd ja õhupadjad senisest paremad...

Hea uudis on küllap seegi, et Hiina sõidukihiid Geely ostis Terrafugia mullu novembris ära. See annab Transitioni valmistajate käsutusse rohkem arendusraha ja kasulikke ärisidemeid, rääkimata lisamotivatsioonist auto ikka tõesti müügile tuua.

(Geely kaubamärkide hulka kuuluvad veel näiteks Lotus ja Volvo.)

Terrafugia alustas tegevust 2006. a ja lubas Transition-autot 2015.-2016. aastaks hinnaga 194 000 dollarit. Hiljem tuli uue lubadusena 2011. a lõpp ja hinnaga 279 000 dollarit. Hetkel on hind täpsustamata.