Pilk peale, käsi külge: Seat esitles Eestis tuttuut linnamaasturit Ateca
Ajakirjanikel oli võimalus Seati uue linnamaasturi Ateca sõiduomadusi mõne tunni vältel proovile panna nii maanteel kui Laitse RallyPargi erinevatel radadel. Auto üllatab oma mugavuse ning maastikuvõimekusega. Ka esiveoline Ateca sai hoogu võttes off-roadi rajal mäest ilusti üles, nelikveolist varianti võikski eelistada need, kel rohkem maapiirkondadesse asja.
- Seat Ateca hind alates 19 900 eurost
- Valikus 2 bensiini-, 2 diiselmootorit
- Valmistatakse Tšehhias Kvasiny tehases
Need ajad, kui Seat kaunistas Eestis iga õige autofänni garaažiesist, on paraku möödas. Ei ole Maarjamaa autoostjaid veenanud see, et Seat kuulub Volkswageni gruppi ega see, et uued mudelid on põhimõtteliselt “saksa autod”. Hispaanlane jääb hispaanlaseks seni kuni ise pole rooli istunud ja proovinud. Siis selgub, et… ongi ju sakslane!
Linnamaastur Ateca, mis oma põhiolemuselt on Volkswagen Tiguani (väiksem) ja Škoda Kodiaqi (märksa väiksem) sõsarmudel peab läbi murdma. Kui Ateca seda ei suuda, ei suuda seda Eestis tõenäoliselt ükski Seat. Esindusest antakse positiivne noot – huvi Ateca vastu on olnud suur. Väga suur. Ostutehinguteni on… juba jõutud.
OOTEAEG 4-6 KUUD, MÕNI LAOAUTO ON KA OLEMAS
Rääkideski kohe asjast, et huviline saaks otsustada, kas jätkata lugemist või minna pettunult tagasi Delfi uudiseid lappama: Seat Ateca ooteaeg ulatub Eestis nelja kuni kuue kuuni. Mõni laoauto on ka olemas, aga see on siis valmis komponeeritud ja ei pruugi olla just täpselt seda värvi, mis teile meeldiks. Pärlasinine, muuseas, on väga ilus!
Aga see neli kuni kuus kuud ei ole kokkuvõttes teab kui pikk aeg. Teete proovisõitu nagu kord ja kohus, otsustate, et tahate just täpselt vot sellist Atecat. Peate läbirääkimisi panga ja kindlustusega. Ongi mõni kuu kallist aastast nagu nipsti! läinud ja tutika linnamaasturini vaid natuke kannatamist.
Loe edasi siit