"Muudatusest võidavad eelkõige iPhone'i kliendid, kellel nüüd on vabadus valida, millise teenusepakkuja juurde nad iPhone garantii küsimustega pöörduvad," ütles Valge Klaari jaemüügijuht Marko Kärner.

"Oleme pidanud mitmed kliendid tagasi saatma, kuid nüüd saame nende mured ise lahendada," lisas ta.

Apple tarnib nüüd kõikidele ametlikele esindustele

Teise uudisena alustab Baltikumi regiooni Apple distribuutor AVAD Baltic märtsikuus iPhone mobiiltelefonide tarnimist kõikidele ametlikele edasimüüjatele.

Oluline erinevus on selles, et nüüd tuleb ametlikes esindustes – nagu Valge Klaar – iPhone müügile alles siis, kui on meie regioonis uue toote ametlik avalikustamine. Varem võisid ametlikud esindused müüa ka enne ametlikku esindust imporditud telefone, mis näiteks mõnelt muult turult ostetud on.

Kärneri sõnul loodab ta, et iPhone'id muutuvad tänu sellele Eestis kättesaadavamaks ja turule jäävad ametlikud edasimüüjad, kelle kaudu ostmine on usaldusväärne ja e-poodide lubadused arusaadavad.

Firma saatis koos pressiteatega ka kaks ülevaatlikku graafikut sellest, kui palju hooldustöid Valges Klaaris on tehtud 2013. aasta märtsist kuni tänavu jaanuarini.


Teine graafik näitab keskmist tööde lahendamise kiirust tundides, ajavahemik taas 2013. aasta märtsist kuni tänavu jaanuarini.