• Sõltumatu vedrustusega esi- ja tagasild
• Mootorivalikus kaks bensiinimootorit
• Rikkalikum varustus

Maastur põhineb CUS-wide platvormil, mille eeliseks on sõltumatu vedrustusega esi- ja tagasild. Ühtlasi lubab autotootja, et uus Cherokee pakub esmaklassilist dünaamikat, väiksemat kütusekulu ja rikkalikumat varustust.

Mootorivalikus on kaks bensiinimootorit ehk 188-hobujõuline 2,4-liitrine ja 275-hobujõuline 3,2-liitrine V6. Käigukastina kasutatakse 9-käigulist automaatkasti ning kütusekulu algab 7,6 l/100km.

Uuel Jeep Cherokeel tutvustati ka Chrysleri Adaptive Cruise Control Plusi, mis suudab vajadusel autot pidurdada kuni seismajäämiseni.

Millal uus Cherokee Euroopasse jõuab, seda autotootja veel ei avaldanud.